تجربه شخصی

سرانجام طعم شیرین برنده شدن در خودروسازی سایپا

بنده بهنام یونسی یکی از برندگان فروش فوق العاده طرح آزادسازی خرمشهر و عید فطر سال ۱۳۹۹ هستم.


اطلاعات کلی از طرح آزادسازی خرمشهر و عید فطر سال ۱۳۹۹

کل خودروهای فروش فوق العاده: ۱۰.۰۰۰ دستگاه

تعداد ثبت نام کنندگان طرح: ۱.۰۸۰.۰۰ نفر

تعداد ریزش از ثبت نامی های طرح: ۸۶.۴۰۰ نفر ( ۸ درصد)

تعداد متقاضی خودروی تیبا صندوق دار: ۳۰۷.۰۲۹ نفر

ظرفیت پیش بینی شده برای خودروی تیبا: ۲.۰۰۰ دستگاه


سوال هایی که ممکن است شما از بنده داشته باشید

سوال: با علم به دیرکرد تحویل ماشین توسط گروه خودروسازی سایپا، چرا در این طرح شرکت کردید؟

عامل قیمت های نجومی در بازار خودرو و رفاه شخصی مجبور به شرکت در این طرح شدم.

همین طور مقدار بودجه برای خرید ماشین اجبار دیگری برای شرکت در این طرح بود.

سوال: شما برای کدامیک از خودرو های سایپا ثبت نام کرده بودید؟

تیبا صندوق دار-SX موتور M15- سفید رنگ

سوال : برای این خودرو چقدر پرداخت کرده اید؟

قیمت تمام شده خودرو تیبا صندوق دار-SX موتور M15- سفید رنگ : ۵۳.۹۳۸.۶۰۰ تومان

تاریخ و زمان تراکنش : ۱۳۹۹/۰۳/۲۰ – ۱۳:۰۳:۰۸

سوال: کد پذیرش در سایپا کی برای شما ارسال شد؟

در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۴ ساعت ۱۸ ارسال شد.

سوال: زمان تحویل خودروی ثبت نامی چند روزه می باشد؟

حداکثر تا ۹۰ روز

سوال: نام نمایندگی انتخاب شده شما چیست؟

عین الله مسیبی- تهران-میدان رسالت- خ فرجام شرقی-بین سراج و ولیعصر- پلاک ۴۳۳- نمایندگی سایپا

شماره تلفن : ۷۷۴۵۲۲۸۴


گفت و گو با امور مشتریان سایپا(۰۹۶۵۵۰) و نمایندگی مسیبی

گفت و گو با امور مشتریان (۰۹۶۵۵۰)

پس از واریز وجه و دریافت کد پذیرش با این مرکز تماس گرفتم و می خواستم از مرحله بعدی با خبر شوم

ایشان گفتند که نیاز به انجام کاری نیست و باید صبر کنید تا با شما تماس بگیرند.

در گفت و گو با پاسخویگان مختلف این مرکز متاسفانه وحدت ارائه اطلاعات وجود ندارد.
یعنی هر پاسخگو یک نوع از اطلاعات را ارائه می کند که این باعث سردرگمی مشتری می شود.

متاسفانه زمان انتظار برای گفت و گو با کارشناسان بسیار بالا است.

گفت و گو با نمانیدگی (پاسخ های داده شده توسط منشی نمایندگی)

۱۰۰ درصد دیرکرد خواهد داشت.

در حال حاضر خودروهای ماه مهره ۱۳۹۸ تحویل داده می شود.

هنوز خودروی رئیس ما رو که برای برج ۱۰ سال ۱۳۹۸ را نداده اند.

اصلا فرقی بین طرح های مختلف فروش (فروش فوق العاده ، پیش فرش) در تحویل ماشین وجود ندارد

در کل ما مشتریان محکوم به صبر زمان وعده داده شده ۹۰ روزه و همین طور شاید دیرکرد آن هستیم و متاسفانه خبری از رضایت مشتری در این گروه خودرو سازی نیست و هر کاری دوست دارد انجام می دهد.


آخرین به روز رسانی نوشته ام :۲۳ آبان ۱۳۹۹

بنده به عنوان یک مشتری نیازمند این هستم که در خرید های میلیونی (بالاتر از ۵۰ میلیون تومان) شرکت و یا سازمان مورد نظر برای لحظه به لحظه صبر و انتظار بنده برنامه داشته باشه تا یک تجربه شیرین رسیدن به محصول رو داشته باشم.

نمی دونم شاید این انتظار زیاد بنده باشه اما خوب به خاطر علاقه ای که به کسب و کار دارم و تحقیق و مطالعه می کنم و دوره می بینم ایجاد تجربه مطلوب از خرید یک اصل اساسی است که توجه به اون باعث سود بیشتر مستقیم یا غیر مستقیم میشه پس داشتن برنامه ایجاد تجربه شیرین از خرید می تونه هر چیزی باشه. می تونه مثلا این ۹۰ روز تقسیم بر ۳ بشه و برای هر ۳۰ روز صبر برنامه آموزشی داشته باشه. واضح تر بگم مثلا میشه این طور نگاه کرد آموزش های قبل از تحویل ماشین، آموزش های حین تحویل و آموزش های پس از تحویل .

ماشین بنده در تاریخ ۱ شهریور ۱۳۹۹ فاکتور شد و در تاریخ ۳ شهریور ۱۳۹۹ پلاک شده و ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ نیز تحویل شده.

سایپا ماشین بنده رو ۱۱ روز زود تر از موعد ۹۰ روزه تحویل داد.

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا