دیجیتال مارکتینگ

تجربه‌آموزی بازاریابی دیجیتال در تیزلند

اولین پست من در ویرگول و شروع تجربه آموزی دیجیتال مارکتینگ تیزلند

بهنام یونسی کیست؟ کمی در مورد خودت بگو

من بهنام یونسی متولد 7 اسفند 1373 در تهران هستم. لیسانس مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه بناب دارم. ⠀

از تیر ماه 1394 فعالیت کاریم رو در شرکت آموزشی دانشجویار با تدریس دوره تحلیل و طراحی سیستم شروع کردم و به‌مرور 6 دوره دیگر در حوزه مهندسی نرم‌افزار و کسب‌وکار ارائه کردم.⠀

تا بهمن ماه سال 1397 به‌صورت پروژه‌ای در شرکت‌های مختلفی همچون مشاوران بازار کارآمد، داده پرداز مغزهای متفکر، گروه صنعتی ابرسازان فلز و تله بازاریابی در زمینه‌های تحقیق و پژوهش در بازاریابی و فروش، طراحی سایت، تولید محتوا و بازاریابی تلفنی فعالیت می‌کردم.⠀

21 ماه از عمر پر ارزش جوانی‌ام رو در خدمت مقدس سربازی اجباری گذراندم و کارت پایان خدمتم را دریافت کردم.⠀⠀

⭕بعد از اتمام سربازی وب سایتم به آدرس https://b-younessi.ir را به تنهایی (افتخار نیست- اعتقاد به کار گروهی دارم) هم زمان با تاریخ تولدم – 7 اسفند 1399- بالا آوردم.⠀

⬅️در سایت آموزشی متمم سرمایه گذاری کردم و دوره‌های MBA و توسعه فردی آن را می‌گذرانم.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال چیست؟

تعریف بازاریابی دیجیتال به نقل از سایت متمم که از سایت HubSpot نقل کرده تقریباً شناخت بسیار خوبی از این مهارت منتقل کرده است:

بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارهاو فعالیت‌هایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر می پسندید که به صورت ویدیویی اطلاعاتی مناسبی از مهارت بازاریابی دیجیتال پیدا کنید، پیشنهاد می کنم حتماً این دو فیلم آموزشی را مشاهده کنید.

فیلم رایگان آموزشی شناخت بازاریابی دیجیتال از جناب عادل طالبی

وبینار رایگان نقشه راه بازاریابی دیجیتال از جناب عادل طالبی

تیزلند یا سرزمین تیزهوش‌ها کجاست و چه کار می‌کند؟

در یک جمله:

مرجع آموزشی همه‌ی دانش آموزان باهوش سرزمینمان، ایران.

کمی بیشتر می خواهم تیزلند را بشناسم:

سرزمین تیزهوش‌ها (تیزلند) یک رسانه دیجیتال (وب‌سایت) با هدف برقراری عدالت آموزشی در سراسر کشور عزیزمان ایران است. در سرزمین تیزهوش‌ها تلاش می‌کنیم تمام دانش‌آموزان فارغ از محل زندگی و محل تحصیل خود، به منابع آموزشی با کیفیت و مناسب دسترسی داشته باشند.

چرا دوره تجربه آموزی بازاریابی دیجیتال تیزلند را انتخاب کردید؟

فقط کافی است که نام “عادل طالبی” را در گوگل جستجو کنید.
من از سال 1394 ایشان رو شناختم. در آن زمان دانشجو بودم و بعد درگیر مراحل بعدی زندگی مثل سربازی و اتمام دانشگاه شدم پس فرصت مناسبی برای حضور نداشتم. در آخرین اطلاعیه کارآموزی تیزلند که در اسفند 1399 مشاهده کردم به دلیل اینکه دوست داشتم به صورت حرفه ای در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت کنم و فرد تأثیرگذاری در این حوزه باشم به نظرم بهترین انتخاب، دوره کارآموزی تیزلند بود.
خوشبختانه جزو 3 نفر انتخابی بودم و قرار هست 3 ماه پرچالش و پر از یادگیری کاربردی در حوزه بازاریابی دیجیتال را با تیزلند سپری کنم.

کجا در مورد این تجربه آموزی که شکل خواهد گرفت صحبت می کنید؟

در صفحه لینکدینم با هشتگ #کارآموزی_تیزلند از تجربیاتی که به دست آوردم با شما صحبت خواهم کرد. صفحه لینکدینم محل مناسبی برای تجربه آموزی است که صورت گرفته است.

همراه من باشید. بهنام یونسی

بهنام یونسی

در رشته مهندسی نرم افزار از دانشگاه سراسری بناب فارغ التحصیل شدم. به صورت تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار هستم.تلاش دارم در سایت شخصیم از تجربیاتی که به دست آورده‌ام بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا