دیجیتال مارکتینگ

تلاش من برای جذب در شرکت‌های دلخواه ام

برای جذب در شرکت دلخواه باید تلاش کرد و هیچ وقت نباید ناامید شد.

ایمیل مارکتینگ(Email Marketing)، یکی از حوزه‌هایی بود که در استارت آپ(Startup) تله بازاریابی(https://telebazaryabi.com) طرح‌هایی رو پیاده کردم.

دوست من هدف این نوشته نمایش توانایی تولید محتوا من در یک موضوع بخصوص از طریق ایمیل مارکتینگ هست و من در این نوشته خودم رو مخاطب قرار می‌دهم. من سایت ketab.market رو بررسی کردم و به انتخاب خودم برای یکی از محصولات آن متن ایمیل نوشتم.

عنوان ایمیل برای ایمیل مارکتینگ

چطور در سال 1400 شمسی در ذهن مخاطب نفوذ کنیم؟

سلام بهنام عزیز

گذشت اون زمان‌ها که تنها چند شرکت خاص وجود داشتن و با تبلیغات در سبک‌های مختلف، ما مشتری‌ها مجبور بودیم که خرید کنیم. ماشاالله تعداد استارت آپ ها و شرکت‌ها از تعداد موهای سرمان هم زیادتر شده!

«توجه مخاطب» ارزشمندترین نکته‌ای است که در سال 1400 ایران باید برای اون سرمایه‌گذاری کنیم. برای جذب مخاطب نیاز داریم تا تولید محتوا کنیم. مطمئنم که باهوش هستی و خواهی گفت: «در هیاهوی پیام‌ها صدای ما شنیده نمی‌شود، تبلیغات ما دیده نمی‌شود، مخاطب توجهی به ما و کسب‌وکارمان نمی‌کند»

بهنام جان،آفرین گل گفتی.

مخاطب قرن جدید توجهی به ما نخواهد کرد مگر اینکه درباره خودش با او صحبت کنیم، درباره نیازهایش، درباره علاقه‌مندی‌هایش، درباره اهدافی که دنبال می‌کند، آن وقت است که صدایمان برای او کمی آشناتر می‌شود و احتمالاً توجه بیشتری به ما می‌کند.

من می خوام یک مشاور دلسوز که تو این مسیر به شما کمک می‌کند رو معرفی کنم.

کتاب بازاریابی پرمحتوا

کتاب بازاریابی پرمحتوا با تمام قدرت مشاور دلسوزی هست که در این مسیر آشنایی و باز کردن سر صحبت با مخاطب بسیار کمک خواهد کرد. این کتاب مشاوری دلسوز در حوزه محتوا است.

لینک زیر شما رو با این مشاور دلسوز آشنا خواهد کرد.

مشاهده مشاور دلسوز کسب و کار من

ممنونم بهنام جان که وقتت رو به من دادی

تمام تلاشم رو کردم که از تمام خلاقیتم برای این ایمیل استفاده کنم. مطمئناً بازهم از این‌طور پست‌ها در وبلاگم قرار می دم.

خودم رو در برابر چالش های مختلفی قرار خواهم داد و مطمئن هستم که بهترین آینده رو برای خودم و شما عزیزان رقم خواهم زد.

بهنام یونسی

در رشته مهندسی نرم افزار از دانشگاه سراسری بناب فارغ التحصیل شدم. به صورت تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار هستم.تلاش دارم در سایت شخصیم از تجربیاتی که به دست آورده‌ام بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا