70 لایو کسب و کار جامع الشرایط

خلاصه نکات مهم و کلیدی فکت (فرد کلیدی تاثیرگذار)

داخل این مقاله تلاش می‌کنم نکات مهم و تجربیات خودم از 70 لایو حسین طاهری با عنوان کسب و کار جامع الشرایط رو به اشتراک بذارم. این سری مطالب رو دنبال کن.

تصمیم به مسیر 70 روزه?

17 روزه که 70 لایو آقای حسین طاهری رو موقع برگشت از شرکت گوش می‌کنم. تقریبا 6 روز هم میشه از ابتدا دارم ویدیوها رو می‌بینم و خلاصه می‌کنم.

به این نتیجه رسیدم که یادگیری بدون عمل فایده خاصی نداره.
بهترین دوره عالم بشریت رو شرکت کنی، اما حرکت نداشته باشی و به موضوعات یادگرفته شده عمل نکنی هیچ اتفاق خاصی نمی‌افته!
این سری لایوهای کسب و کار جامع الشرایط آقای حسین طاهری پر از تجربیات مفیدی هست که دوست دارم ازشون استفاده کنم.
تصمیم گرفتم که با رویکرد استفاده از مطالب در زندگی شخصی و کاریم این خلاصه‌ها رو جمع آوری کنم.

راستی یادتون نره که دیدن ویدیوها ضرروی است.
خلاصه نکاتی که در ادامه می‌خونین از نظر من مهم بوده. مطمئنا شما گوش کنین یه خلاصه دیگه یادداشت می‌کنین.
آدرس صفحه این محصول رایگان:

70 لایو کسب و کار جامع الشرایط حسین طاهری 

خلاصه قسمت اول لایو:

فکت – فرد کلیدی تاثیرگذار

  1. یه قانون ساده وجود داره که می‌گه: «شما یا در حال  شکست و پس‌روی هستین یا در حال موفقیت و پیشروی هستین. چیزی خارج از این دو نیست.»
  2. یادت بمونه ما دو نوع درد داریم:
    1. دردهایی که از یک سری کارهایی که نمی‌کنیم به ما تحمیل میشه. این نوع از دردها دردهای بی‌پایان هستن.
    2. یه سری دردهایی هستند که به خاطر تلاش برای رشد کردن ایجاد میشه. اینها بهترین دردهایی هست که می‌تونیم داشته باشیم.
  3. صاحبان کسب و کاری که خودشون فرد کلیدی تاثیرگذار و هر چقدر افراد کلیدی تاثیر گذار بیشتری در کنارشان باشند به احتمال بسیار قوی اون کسب و کار در مسیر رشد قرار می‌گیره.
  4. فرد کلیدی تاثیرگذار فردی هست که سرعت تصمیم‌گیریش بالاست و همین طور سرعت عمل به این تصمیم‌گیری‌ها بالاست.

صحبت در مورد فکت (فرد کلیدی تاثیرگذار)

فردیت:
این افراد به فردیتشون باور دارند.

دو نوع باور داریم:

1- باور عمومی: باوری که مردم در ذهن ما ایجاد می‌کنن.
2- باور خصوصی: بر اساس تجربه‌های مستقیم شخصی شکل می‌گیره.
سه تا اتفاق که می‌تونیم فردیتمون رو بیشتر کنیم:
1- شخصیت سالم: کسی که ایمنی و احترام هم در خودش و هم در دیگران جست و جو می‌کنه.
2- توقعات سالم: یعنی اینکه من نسبت به ارتباطاتم، توقع و انتظارات درست و معقولی داشته باشم.
3- تکلیفش با خودش روشن است: هم می‌دونه چی می‌خواهد و هم می‌دونه چی نمی‌خواهد.

کلیدی:
چه آدمی تو کسب و کارش آدم کلیدی است؟ افراد کلیدی بزرگترین ویژگی که دارن،کارآیی است. یعنی این افراد کاهش اتلاف منابع می‌کنن. اگر امروز یک کار (فعالیت، پروژه و هر چیزی) با منابع کمتری نسبت به دیروز انجام دهم این یعنی من آدم کارآیی هستم.

تاثیرگذاری:
تا زمانی که حرکتی نکنین تاثیرگذاری ندارین. تو حرکت کن برکت هم همراهش میاد.
افرد تاثیرگذار چه ویژگی‌هایی دارند:
1- تفکر درست: یعنی از اول به فکر نتیجه بودن.
سوال خیلی مهم: آیا کاری که دارم انجام می دهم نتیجه درستی ایجاد می کنه یا نه؟
این حرکتی که می کنم رشد است یا اتلاف؟!
چطور می تونیم تاثیرگذاری خودمون رو ببریم بالا؟
2- با افرادی زمان سپری کنین که ما رو رشد بدن.
3- خودتون رو در محیط هایی قرار بدهید که باعث رشدتتون باشه. هر جایی خوب نیست برین.

*جلسه یازدهم اورانیوم خیلی خیلی می‌تونه شما رو کمک کنه.
جدولش رو دانلود کنین و توضیحاتش تو لینک زیر هست:
https://hosseintaheri.ir/u11/?entry=CRql19PrFdNYdKdrIjOmk4iIN9Q1Xj4tAeNSX6KeczzPhP9hcIZ8O4ak7FslUZty60QqsqnGEQko8tR3zffEzf9rplgo76poLHX5dj9m5kxZardXck0%3D

 

بهنام یونسی

در رشته مهندسی نرم افزار از دانشگاه سراسری بناب فارغ التحصیل شدم. به صورت تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار هستم.تلاش دارم در سایت شخصیم از تجربیاتی که به دست آورده‌ام بنویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا